زکات علم

زَکاةُ العِلمِ أن تُعَلِّمَهُ عِبادَ اللّه‏ِ امام باقر (ع)
زکات علم

مطالبی در زمینه کامپیوتر و علاقه مندی های شخصی من مطالب این وبلاگ غالبا مطالبی ست که در جای جای اینترنت کتاب یا دانشته های شخصی خودم می باشد که به عنوان مرجعی برای رجوع دوباره در اینجا جمع آوری شده اند .
ehsunitd.ir personal website

پیوندها

طریقه ساختن اپل آیدی رایگان بصورت تصویری با آیتونز

به دلیل نیاز کاربران گوشی های آیفون به Apple ID در این قسمت طریقه ساخت اپل آیدی با کامپیوتر رو براتون توضیح دادیم .  معمولا برای این کار بین ۴۰ تا ۸۰ هزارتومان هزینه دریافت میشه . ما بصورت مجانی و کاملا با حوصله و مرحله به مرحله این کار و با عکس براتون توضیح دادیم . در صورتی که عکسها کوچک و ناخوانا هستند ، میتونید برای بزرگ شدن روی آنها کیک کنید.  در ادامه مطلب با ما باشید …

hereuare

اگر هم حوصله خواندن این همه مطلب ندارید میتوانید فقط یک ویدیو ببینید !!!


شما با داشتن اپل آی دی میتونید از مزایای زیادی استفاده کنید که در زیر به موارد مهم و مفید آن اشاره شده :

مزایای ساخت اپل آی دی

دانلود رایگان و یا خرید برنامه های آیفون و آی پد از طریق آی دی خودتان

  • Update برنامه ها
  • انجام بازی های دونفره آنلاین با دوستانتان از طریق Game Center
  • ارسال اس ام اس رایگان و تماس تصویری رایگان از بستر اینترنت به کلیه محصولات اپل از طریق iMessage و Facetime
  • تهیه بک آپ جامع از اطلاعات خودتان بخصوص کانتکتها از طریق سرویس iCloud
  • پیدا کردن محل گوشی یا کلیه محصولات اپل گم شده یا سرقت شده شما از طریق سرویس Find iPhone
  • یکسان کردن اطلاعاتی نظیر تقویم ، تماسها ، یادداشتها و … بین کلیه محصولات اپل

و…

در مرحله اول باید  نرم افزار Itunes رو از سایت اپل دانلود کنید . برای دانلود روی این قسمت کلیک کنید . اگر این نرم افزار رو دارید و به روز هستش دیگه نیازی به این مرحله نیست .

طریقه ساختن اپل آی دی

همه تیک ها رو بردارید و گزینه دانلود رو بزنید .

بعد از دانلود آی تونز ، نرم افزار رو نصب کنید . نصب نرم افزار خیلی ساده است . فقط برنامه رو اجرا کنید و کلیه گزینه ها رو Next بزنید تا به مرحله Finish برسید .

بعد از اتمام پروسه نصب حتما فیل ت شکن یا وی بی ان خود را فعال کنید و مطمین باشید که نرم افزار Itunes تحت پوشش ف شکن شماست  . حتما بعد از روشن کردن این سرویس مطمین باشید که آی پی شما از آمریکا هستش . برای اطمینان اطلاعات زیر مشخصات آی پی فعلی شما هستش : اگر با فعالسازی سرویس فوق  و Refresh کردن (دوباره لود کردن همین صفحه ) گزینه زیر رو به نام کشور United States نمیبینید مراحل رو ادامه ندهید . چون در انتها به مشکل خواهید خورد . ما در زیر یک اسکریپت قرار دادیم که آی پی فعلی شما رو نشون میده .(این قسمت رو خیلی دقت کنید )

آی پی فعلی شما از کشور   است.

بعد از نصب برنامه رو از روی دسکتاپ اجرا کنید . اگر از شما کشوری خواسته شد حتما فقط  United States را انتخاب نمایید. پس از رد کردن پیغامهای اضافی دیگر و خوش آمد گویی گزینه Itunes Store را از گوشه بالای سمت راست صفحه انتخاب کنید .

ساختن Apple id

صرف نظر از اینکه در کدام منو و قسمت هستید روی گزینه Itunes Store که به رنگ قرمز رنگ در شکل بالا نشان داده شده کلیک کنید.

پنجره ای مشابه شکل زیر باز میشود . روی گزینه App Store که به رنگ قرمز نشان داده شده کلیک کنید و تا باز شدن کامل صفحه منتظر بمانید

Click Appstore

در قسمت منوی سمت راست (در اواسط صفحه ) که در عکس با رنگ بنفش نشان داده شده روی یک گزینه Free که جلوی آیکون برنامه است کلیک کنید . برنامه صرفا مهم نیست . فقط باید یک برنامه رایگان را با فشار گزینه Free برای نصب درخواست کنید. سپس اپل با توجه به اینکه شما Apple id ندارید به شما پیشنهاد ساخت اپل آی دی میدهد .

نصب برنامه رایگان اپل

بعد از انجام مرحله فوق اپل به شما پیشنهاد ساخت و یا ورود با اپل آی دی قبلی میدهد که در حال حاضر ما روی گزینه ساخت Create Apple ID کلیک میکنیم.

ساخت اپل ای دی

در این قسمت که پنجره خوش آمد گویی است روی گزینه Continue کلیک کنید .

ساخت اپل ای دی

مشابه شکل روی قسمت قرمز رنگ کلیک کنید

در قسمت بعدی شما باید با توافقنامه شرکت اپل موافقت کنید کمی با پایین بیایید گزینه موافقت (I Have read and agree …  ) را تیک بزنید و سپس روی گزینه Agree کلیک کنید .

ساختن اپل آی دی

موافقت توافقنامه ساخت اپل آی دی

در پنجره بعدی فرم را مشابه عکس ذیل پر کنید . به نکات زیر خیلی دقت کنید ، در غیر اینصورت در آینده به مشکل خواهید خورد:

در قسمت بالا ایمیلی را وارد کنید که از آن استفاده میکنید . در صورت فراموشی رمز عبور رمز شما به ایمیل شما فرستاده میشود.

رمز عبور شما حتما باید ۸ حرف یا بیشتر باشد ، در آن حرف بزرگ انگلیسی و عدد هم وجود داشته باشد مثل :‌Apple8366 در صورتی که مشکل دارید در وارد کردن رمز عبور میتوانید همین رمز ‌Apple8366 را وارد کنید و بعدا آنرا عوض کنید.

در قسمت پایین تر ۳ سوال امنیتی از شما پرسیده میشود . از هر منو تنها گزینه اول را انتخاب کنید و جوابهای نوشته شده را مشابه شکل پرکنید . توجه کنید که حتما حتما و حتما کلیه اطلاعات این پنجره را روی ورق یادداشت کنید. در موارد فراموشی رمز عبور کلیه این اطلاعات را باید داشته باشید تا بتوانید آی دی خودتون را بازیابی کنید .

تاریخ تولد خود را کاملا دقیق و صحیح وارد کنید . در صورتی که حوصله پیدا کردن آنرا به میلادی ندارید یا حفظ نیستید، تاریخ مشابه عکس را وارد کنید و آنرا در یادداشت خود بیاورید .

در آخرین مورد یک ایمیل نجات برای موارد اضطراری وارد کنید . میتوانید ایمیل یکی از دوستان نزدیک و یا ایمیل بنده رو که در شکل اومده هم به عنوان ایمیل نجات وارد کنید . اگر مشکلی خوردید طی تماس با شرکت من مشکل شما رو حل خواهم کرد.

فرم ساخت اپل ای دی

پس از پر کردن فرم فوق و یادداشت برداری از تمامی موارد ،  گزینه Continue را از پایین صفحه انتخاب کنید تا به مرحله بعد بروید.

به مرحله آخر ساخت اپل آی دی رسیدیم . در این قسمت مشابه عکس نام و نام خانوادگی و جنسیت خود را تعیین و تایپ کنید ( قسمت های قرمز ) و کلیه (قسمت های سبز) را دقیقا مشابه شکل پرکنید . و سپس روی گزینه Create Apple ID کلیک کنید . میتوانید جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک کنید . اطلاعات  قسمت سبز رنگ عکس به ترتیب از بالا به شرح زیر میباشد :

  • Sierra hwy
  • 1535
  • Acton-CA-93510
  • 661-2692807

ساخت اپل ای دی

پس از انجام مرحله فوق ، اپل برای اینکه مطمئن شود که ایمیلی که وارد کردید برای خودتان است ، یک ایمیل به شما میفرستند و طی پنجره زیر این پیام را اعلام میکند .

ساخت رایگان اپل آی دی

به ایمیل خود بروید ، یک ایمیل از سوی شرکت اپل دارید که متن آن مشابه شکل زیر است . روی گزینه Verify Now مشابه عکس جهت اتمام ساخت کلیک کنید .

بررسی ایمیل از سوی اپل

بررسی ایمیل از سوی اپل

پس از کلیک روی گزینه Verify Nowپنجره ای مشابه شکل زیر برای شما باز میشود . برای آخرین بار با Apple id که ساخته اید (اپل آیدی شما همان ایمیلی است که درهنگام ساختن وارد کردید)  و رمز عبوری که برای آن داده اید وارد شوید تا اصطلاحا اپل آیدی شما فعال شود .

apple id Activation

اخرین موردی که باید بگم اینه که خواهش میکنم قبل از ارسال کامنت ، مورد رو یک بار هم با اتصال ف شکن تست کنید . چون ۹۰٪‌مشکلاتی که دوستان در کامنتها میزان بخاطر فیلترینگ هستش .از اپل آی دی خود لذت ببرید .

  • ehsan gholami

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی